صحت

خبردار! دھوپ آپ کو بوڑھا کر سکتی ہے

sun-main

ماہرین کا کہنا ہے کہ اگر آپ بڑھاپے سے دور رہنا چاہتے ہیں تو دھوپ میں کم سے کم وقت گزاریں۔

یہ تحقیق اس وقت سامنے آئی جب امریکہ کے شہر بوسٹن میں 231 خواتین سے سوالات کیے گئے۔ ان خواتین سے ان کے طرز زندگی کے متعلق پوچھا گیا جس سے پتہ چلا کہ وہ کتنا وقت دھوپ میں گزارتی ہیں۔

S2

نتیجے کے مطابق وہ خواتین جو دھوپ میں کم وقت گزارتی تھیں یا دھوپ میں نکلتے ہوئے احتیاطی تدابیر اختیار کرتی تھیں ان کی جلد پر نہ صرف جھریاں کم تھیں بلکہ ان کی جلد خوبصورت اور جوان بھی تھی۔

ماہرین نے بتایا کہ دھوپ میں زیادہ وقت گزارنے سے یا دھوپ کے براہ راست جلد پر پڑنے سے جلد کے اندرونی خلیات تباہ ہونے لگتے ہیں اور یوں جلد بوسیدہ ہوجاتی ہے۔

S3

انہوں نے بتایا کہ دھوپ کے اثرات کچھ اقسام کی جلد پر زیادہ شدت سے اثر انداز ہوتے ہیں جیسے اینگلو سیکسن افراد کی جلد، ایسی جلد میں’میلانین‘ نامی مادہ کم ہوتا ہے۔ ’میلانین‘ جلد، بالوں اور آنکھوں کو رنگ فراہم کرتا ہے۔ گہری رنگت کے حامل افراد کی جلد میں یہ مادہ زیادہ مقدار میں ہوتا ہے۔ میلانین دھوپ سے بچاؤ کے لیے ایک قدرتی ڈھال ہے۔

میسا چوسٹس میں ڈرماٹولوجی پروفیسر کم بال کا کہنا ہے کہ چونکہ احتیاط علاج سے زیادہ ضروری ہے، چنانچہ خواتین کو روز اپنی جلد کو دھوپ سے بچاؤ کے اقدامات کرنے چاہئیں۔

bihar-1

انہوں نے بتایا کہ وہ پچھلے 50 سال سے دھوپ سے بچاؤ کے لیے سن اسکرین کا استعمال کرتی آرہی ہیں اور اس معمول کو ایک دن کے لیے بھی نہیں چھوڑا۔ انہوں نے اس تصور کی بھی نفی کردی کہ پانی کے زیادہ استعمال سے ہم اپنی جلد کو بہتر بنا سکتے ہیں۔

Please follow and like us:

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ [email protected] اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top