site
stats
خواتین

سندھ اسمبلی میں خواتین سائنسدانوں کی خدمات کے اعتراف میں قرار داد

Sindh Assembly
صوبے بھر میں سائنس میوزیم بنانے کی سفارش

کراچی: سندھ اسمبلی نے ورلڈ سائنس کمیونٹی اور بالخصوص خواتین سائنسدانوں کی خدمات کا اعتراف کرتے ہوئے صوبے بھر میں سائنس میوزیم قائم کرنے کے لیے قرارداد منظور کرلی۔

تفصیلات کے مطابق آج سندھ اسمبلی میں پیپلز پارٹی کی ارم خالد نے قائم مقام اسپیکر شہلا رضا کے سامنے سائنسدانوں کی خدمات کے اعتراف کی قرار داد پیش کی ۔

قرارداد میں کہا گیا کہ یہ ایوان ورلڈ سائنس سوسائٹی اور بالخصوص خواتین سائنسدانوں کی خدمات کا اعتراف کرتا ہے اورصوبے کی فلاح بہبود بالخصوص بچوں کے لیے کیے گئے ان کے کام پر انہیں خراجِ تحسین پیش کرتا ہے۔

سندھ اسمبلی میں پیش کردہ قرارداد میں وزیراعلیٰ سندھ کی جانب سے صوبے کے تمام ضلعی ہیڈ کوارٹرز میں اسٹیٹ آف دی آرٹ سائنس سنٹرز اورمیوزیم کے قیام کے عزم کا اعادہ بھی کیا گیا ۔

دنیا بدل دینے والی 5 مسلم ایجادات*

اس ضمن میں منسٹری آف انفارمیشن ٹیکنالوجی سے استدعا کی گئی کہ میوزیم اور سائنس سنٹرز کے قیام کے لیے سائنس سے وابستہ برادری تک رسائی حاصل کرے اور ان سے مدد حاصل کرے۔

یاد رہے کہ سائنس کے میدان میں انتہائی پیچھے ہونے کے باوجود پاکستان کے کئی سائنسدان دنیا بھر میں اپنی قابلیت کے دم پر شناخت بنانے میں کامیاب ہوئے ہیں‘ بالخصوص خواتین جن میں نرگس ماول والا‘ تسنیم زہرہ اورا بن مارکر کبراجی جیسے نام شامل ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top