site
stats
کھیل

سرفراز احمد کی بھارتی گانوں پر موج مستیاں، ویڈیو وائرل

sarfraz ahmed

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد، بابر اعظم اور فاسٹ باؤلر وہاب ریاض کی موج مستیاں کرتے ہوئے ویڈیو وائرل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد، بابر اعظم اور وہاب ریاض کی سفر کے دوران بھارتی گانوں پر موج مستیاں کرتے ہوئے ویڈیو وائرل ہوگئی۔

کرکٹ کے میدان میں اپنے صلاحیتوں کا لوہا منوانے والے یہ تینوں قومی کرکٹرز میدان سے باہر بھی کسی سے کم نہیں ہیں اور سفر کو بھی بھرپور طریقے سے انجوائے کرتے ہیں۔

فاسٹ باؤلر وہاب ریاض نے اپنے انسٹا گرام پر ویڈیو شیئر کی ہے جس میں سرفراز احمد گانا گانے میں مگن ہیں جبکہ وہاب ریاض اور بابر گانے پر جھومتے نظر آرہے ہیں۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سرفراز احمد بالی وڈ کی مشہور فلم دھڑکن کے گانے ’دلہے کا سہرا سہانا لگتا ہے، دلہن کا تو دل دیوانہ لگتا ہے‘ اور مبارک ہو تم کو یہ شادی تمہاری سدا خوش رہو یہ دعا ہے ہماری، گنگانے میں مصروف ہیں۔

Enjoying our way to ISB

A post shared by Wahab Riaz (@wahabviki) on

واضح رہے کہ فلم دھڑکن 11 اگست 2000 کو ریلیز ہوئی تھی، مذکورہ گانے میں استاد نصرت علی خان نے اپنی آواز کا جادو جگایا تھا۔

فلم دھڑکن باکس آفس پر کامیاب رہی تھی، فلم میں مرکزی کردار بالی وڈ اداکار اکشے کمار، سنیل شیٹھی اور شلپا شیٹھی نے ادا کئے تھے۔

یاد رہے کہ فاسٹ باؤلر وہاب ریاض کی اس سے قبل اپنی بہن کی شادی میں ڈانس کی ویڈیو بھی وائرل ہوچکی ہے۔

Sarfaraz in a mood

A post shared by Wahab Riaz (@wahabviki) on


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top