site
stats
انٹرٹینمںٹ

سلمان خان کی سوتیلی ماں کا کردار کس کے نام؟

ممبئی: بالی ووڈ کی 60 اور 70 کی دہائی کی معروف اداکارہ ہیلن خان کوئی انجانا نام نہیں۔ وہ اب بھی کئی فلموں میں معاون کرداروں میں جلوہ گر ہوچکی ہیں۔

ہیلن خان بالی ووڈ کے معروف اداکار سلمان خان کی سوتیلی والدہ بھی ہیں اور انہوں نے ان کے والد سلیم خان سے سنہ 1981 میں شادی کی تھی۔

salman-1

سلمان خان کے خاندانی ذرائع کا کہنا ہے کہ سلمان خان اور ان کے والد سلیم خان اب ہیلن کی زندگی پر فلم بنانے جا رہے ہیں اور اس پر کام شروع کردیا گیا ہے۔

اس فلم میں مرکزی کردار ادا کرنے کے لیے فی الحال کسی اداکارہ کا انتخااب نہیں کیا گیا تاہم امکان ہے کہ اس کا قرعہ فال دپیکا پڈوکون کے نام نکلے۔

helen-2

کافی عرصہ قبل جب ایک ٹی وی شو میں ہیلن سے پوچھا گیا تھا کہ اگر ان کی زندگی پر فلم بنی تو وہ کس اداکارہ کو اپنے روپ میں دیکھنا چاہیں گی، تو انہوں نے فوراً ہی دپیکا پڈوکون کا نام لے ڈالا تھا۔

اب دیکھنا یہ ہے کہ سلمان خان اپنی سوتیلی والدہ کی اس خواہش کو پورا کرتے ہیں یا عادت کے مطابق وہ کسی نئی اداکارہ کو سامنے لاتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly
Please follow and like us:

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ [email protected] اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top