site
stats
انٹرٹینمںٹ

بھارتی فلم ساز نے ’پنجاب نہیں جاؤں گی‘ کو ونر قرار دے دیا

ممبئی: بالی ووڈ فلم ساز مہیش بھٹ نے اے آر کے بینر تلے بننے والی فلم پنجاب نہیں جاؤں گی کو ’ونر‘ قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اے آر وائی فلمز اور سکس سگما پلس کی مشترکہ کاوشوں سے بنائی جانے والی فلم کا آفیشل ٹریلر جاری ہوچکا ہے جبکہ گانے ریلیز کرنے کا سلسلہ برقرار ہے۔

فلم ’پنجاب نہیں جاؤں گی‘ میں پاکستانی اداکار ہمایوں سعید جبکہ اداکارہ مہوش حیات کا مرکزی کردارہے جبکہ عروہ حسین ، احمد بٹ، صبا حمید سمیت دیگر فنکار بھی اپنی صلاحیتوں کے جوہر دکھا رہے ہیں۔

فلم کی کہانی رومانوی ہے جس میں پنجاب کی ثقافت اور رسم و رواج کو دکھایا گیا ہے جس کی وجہ سے ہمایوں سعید کو مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے، فلم کی کہانی دیہاتی لڑکے اور شہری لڑکی کے معاشقے پر مشتمل ہے، ہمایوں سعید کراچی کی رہائشی لڑکی مہوش حیات کو پسند کرنے لگتے ہیں تاہم وہ شادی نہ کرنے اور کسی بھی صورت پنجاب نہ جانے کا اعلان کرتی ہیں۔

دیکھیں: فلم ’پنجاب نہیں جاؤں گی‘ کا آفیشل ٹریلر جاری

فلم کا ٹریلر اور گانوں کو دیکھ کر معروف بھارتی فلم ساز مہیش بھٹ نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر فلم کا پوسٹر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ ’’ہمایوں سعید کی فلم ’پنجاب نہیں جاؤں گی‘ بقرعید پر ریلیز ہورہی ہے جو ونر ثابت ہوگی‘۔

بھارتی فلم ساز کے ٹوئٹ پر ہمایوں سعید نے جواب دیتے ہوئے اُن کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ ’’آپ بہت اچھے آدمی ہیں اور ہمیں آپ پر فخر ہے، اللہ آپ کو امان میں رکھے‘‘۔

واضح رہے کہ اے آر وائی فلمز اور سکس سگما پلس کی یہ مشترکہ کاوش ندیم بیگ کی ہدایت کاری میں بنائی جارہی ہے جبکہ اس کے پروڈیوسر اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک کے سربراہ سلمان اقبال ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top