site
stats
فوڈ

کراچی: ایکسپو سینٹر میں پاکستان کا دسترخوان‘ فوڈ فیسٹیول کا آغاز

کراچی : ایکسپو سینٹر میں تین روزہ پاکستان کا دسترخوان‘ فوڈفیسٹیول کا آغاز ہوگیا ہے. جہاں ملک بھر سے 100 طرح کے مختلف پکوان پیش کیے گئے ہیں، لاہور کے سری پائے ہوں یا پشاور کا چرسی تکہ، اس میلے میں سب کچھ ہے۔

کراچی کے ایکسپو سینٹر میں پاکستان کا دسترخوان‘ منفرد فوڈ فیسٹیول شروع ہوگیا، جو 14 مئی تک جاری رہے گا، فوڈ فیسٹیول میں سو سے زائد مزیدار ڈیشز رکھی گئی ہیں اور شہریوں کی بڑی تعداد رخ کررہے ہیں کوئی پشاور کا چرسی تکہ کھارہا ہے تو کوئی سجی کے مزے اڑا رہا ہے ہر کوئی اپنی من پسند کھانے خوب کھا رہا ہے۔

d1

پاکستان کا دسترخوان’ میں لاہور، پشاور، حیدرآباد، گجراںوالہ، نتھیا گلی اور دیگر مقامات سے شیفس شرکت کررہے ہیں، وہ اپنے ساتھ ان علاقوں کے کھانوں کی تراکیب بھی لے کر آئے ہیں۔

پاکستان کا دسترخوان منعقد کروانے والی ایونٹ مینجمنٹ کمپنی برانڈ انگیج سے تعلق رکھنے والے عبیر رحمانی کا کہنا تھا کہ ‘ملک بھر میں مختلف انداز کے کھانے کھائے جاتے ہیں، ہم ایک ایونٹ میں پاکستان کے منفرد ذائقوں کو سمیٹ رہے ہیں، اگر کراچی اور لاہور کی مثال دی جائے تو دونوں کے الگ الگ قسم کے خاص پکوان ہیں، جیسے ہم کراچی میں لسی کا مزہ لے سکتے ہیں تاہم یہ اُس لسی کے برابر نہیں ہوسکتی جو لاہور میں دستیاب ہے۔

d2


مزید پڑھیں : کھانوں کے شوقین لاہوریوں کیلئے ایٹ فیسٹیول


شہریوں کا کہنا ہے کہ ایسے ایونٹس کی کمی محسوس ہوتی ہے۔

کراچی لاہور پشاور اور دیگر شہروں کی زائقہ دار کھانوں کے مزے لینے ہوں تو فیملی کے ساتھ ایکسپو سینٹر آئیں اور پر فضا ماحول میں کھانوں سے لطف انداوز ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top