site
stats
اہم ترین

پاک فوج کا کامیاب آپریشن، 5 غیر ملکی بازیاب، والدین کا پاک فوج کوخراج تحسین

ISPR

راولپنڈی: پاک فوج نے ایک اور شاندار کامیاب آپریشن کرتے ہوئے 5 غیر ملکی مغویوں کو بازیاب کروالیا جنہیں سنہ 2012 میں افغانستان سے اغوا کیا گیا تھا,مغویوں کے والدین نے اپنے پیاروں کی بازیابی پر پاک فوج کو خراج تحسین پیش کرتے ہوئے دل کی گہرائیوں سے شکریہ ادا کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق مغویوں میں کینیڈین شہری، اس کی امریکی اہلیہ اور 3 بچے شامل ہیں۔

آئی ایس پی آر کے مطابق مغویوں کو سنہ 2012 میں افغانستان سے اغوا کیا گیا تھا۔ امریکی ایجنسیاں کئی سال سے یرغمالیوں کی تلاش میں تھیں۔ اس دوران امریکی حکام کی جانب سے اطلاع دی گئی تھی کہ مغویوں کو کرم ایجنسی منتقل کیا جارہا ہے۔

پاک فوج کی کارروائی مغویوں کی افغانستان سے کرم ایجنسی منتقلی کے دوران پیش آئی۔

آئی ایس پی آر کے مطابق بازیاب کروائے گئے یرغمالی مکمل طور پر محفوظ ہیں۔ کامیاب کارروائی امریکی اور پاک فوج کی بروقت انٹیلی جنس شیئرنگ کا نتیجہ ہے۔

آئی ایس پی آر کا مزید کہنا تھا کہ پاک فوج دہشت گردی کے ناسور کے خلاف بھرپور کارروائی کرتی رہے گی۔

دوسری جانب بازیاب ہونے والے کینیڈین شہری جوشوا کے والدین نے اپنے بیٹے، بہو اور پوتے پوتیوں کی باحفاظت بازیابی پر پاک فوج کیلئےدل کی گہرائیوں سے شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ پہلے بازیابی کی خبر ملی تو خوشی کا ٹھکانہ نہ تھا لیکن 20 منٹ بعد دوسری کال آئی تو جوشوا خود لائن پر تھا، 5 سال میں پہلی بار بیٹےکی آواز سنی تو بڑا سکون ملا۔

جوشوا کی والدہ نے بتایا کہ بچے اپنے دادا اور دادی سے ملنے کے لئے بے چین ہیں اور ہم بھی اپنے پیاروں سے ملنے کے لیے بیتاب ہیں اور ہم ایک بار پھر کینیڈا میں پاکستان کے ہائی کمشنر کے ممنون ہیں اور بالخصوص پاک فوج کے بہادر سپاہیوں کے دل کی گہرائیوں سے شکر گزار ہیں جنہوں نے اپنی جان خطرے میں ڈال کر ہمارے پیارے بازیاب کیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top