site
stats
سندھ

گورنرسندھ کا عہدہ اب غیر سیاسی نہیں رہا، مولا بخش چانڈیو

کراچی : پیپلز پارٹی کے رہنما مولا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ گورنرسندھ کا عہدہ اب غیر سیاسی نہیں رہا، محمد زبیرصوبائی معاملات میں مداخلت کر رہے ہیں، سندھ کے لوگ ن لیگ کو قبول نہیں کریں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں میزبان ارشد شریف سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

مولا بخش چانڈیو نے کہا کہ محمد زبیر گورنر نہیں بلکہ ن لیگ کراچی ڈویژن کے سربراہ ہیں، وہ سندھ میں ن لیگ کو الیکشن جتوانے کے مشن پرہیں۔

گورنرسندھ صوبے کےعوام کی نمائندگی نہیں کرتے، وہ کراچی میں اپنے آفس میں بند رہتےہیں، ایسے گورنر کو اپنے صوبے کےعوام کی کیا پرواہ ہوسکتی ہے؟

ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ پاناما کا کیس ختم نہیں ہوا، ابھی توپارٹی شروع ہوئی ہے، نوازشریف کو عدالت کا فیصلہ تسلیم کرناچاہئےتھا، ان کو عدلیہ پرتنقید نہیں کرنی چاہئے تھی، نوازشریف ایسا ہی کرتے رہے تو آئندہ ان کیلئے مشکلات بڑھیں گی۔

انہوں نے کہا کہ شریف خاندان عدالتوں میں شروع سے ہی نہ پیش ہونے کا کہتےرہے، مگر اب شریف خاندان کو پیش ہونا ہوگا، یہ لوگ پیش نہ ہوئے تو عدالت انہیں مفرورقراردےگی، ان کی سیاست ختم ہوچکی ہے۔

مولابخش چانڈیو نے مزید کہا کہ شہید بینظیر بھٹوکےخلاف باتیں کرنے والوں کواللہ نےسب سکھادیا، نوازشریف نے بویا تھاوہ آج کاٹ رہےہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top