site
stats
حیرت انگیز

شرارتی بندرنے اکیلےدوچیتوں کے ہوش اڑادیے

بندروں کی شرارتیں سے تو سب ہی واقف ہیں لیکن کیا آپ نے کبھی ایسا بندر دیکھا ہے جو مار مار کر چیتوں کا بھرکس نکال دے‘ نہیں نہ یہی سبب ہے کہ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہورہی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ایک ویڈیو نے صارفین کی توجہ اپنی جانب مبذول کرا رکھی ہے اس ویڈیو میں ایک بندر بہادری کے تمام تر ریکارڈ توڑنے پر تلا ہوا ہے۔

ویڈیو دیکھنے سے پہلے یہ پڑھیے

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح ایک بندر نے دو چیتوں کی ناک میں دم کرکے رکھ دیا ہے کبھی اس ڈال کبھی ڈال‘ کبھی یہاں سے چیتوں کو مارتا ہے تو کبھی وہاں سے۔

چیتے جو دنیا بھر میں اپنی پھرتی کے حوالے سے مشہور ہیں اس شرارتی بندر کے آگے قطعی بے بس نظرآتے ہیں اوربندر کے ہاتھوں مار کھانے پرمجبور بھی۔

چیتے کے لاوارث بچوں کے لیے منہ بولی ماں

 وائرل ہونے والی اس ویڈیومیں دیکھا جاسکتا ہے کہ کس طرح پھرتیلے چیتے بندرکے وار کرنے پراسے پکڑنے کی کوشش کرتے ہیں لیکن مجال ہے جو بندر اس کے ہاتھ آجائے۔

جھلائے ہوئے چیتے بار بار درخت پرچڑھنے کی کوشش کرتے ہیں لیکن یہ بندر بھی کیا خوب ہے کہ لمحوں میں ایک درخت سے دوسرے درخت پر چلا جاتا ہے اور چیتے جو زیادہ وزن کے سبب اونچائی پر نہیں جاسکتے درخت سے مایوس لوٹ آتے ہیں۔

سب سے حیرت انگیز مقام تو یہ ہے کہ یہ بندر بار بار زمین پر آتا ہے اور چیتوں کو منہ چڑا کرواپس چلا جاتا ہے‘ ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ چیتے ابھی کم عمر ہیں لیکن اتنے بھی نہیں کہ ایک بندر ان کے ساتھ یہ سلوک کرے۔

نوٹ: اس خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار نیچے کمنٹس میں کریں اور ہمیں اپنی پسند ناپسند سے آگاہ کریں

>

Print Friendly
Please follow and like us:

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ [email protected] اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top