site
stats
لائف اسٹائل

بٹگرام، دلہا دلہن چینی لیکن شادی روایتی پاکستانی انداز میں

بٹگرام : پاک چین اقتصادی راہداری پر کام کرنے والے چینی جوڑے کے درمیان شادی رویتی پختون انداز میں ہوئی جہاں دلہا دلہن نے روایتی پاکستانی لباس زیب تن کیئے جب کہ باراتی بھی پاکستانی لباس پہنے ہوئے تھے.

اس انوکھی شادی کی تقریب میں دلہا دلہن اور ان کے رفقاء تھے تو چینی لیکن سب نے لباس پاکستانی پہن رکھے تھے بالخصوص دلہن نے سرخ رنگ کا پاکستانی عروسی لباس زیب تن کیا ہواتھا اور مہندی لگائے مکمل طور پر مشرقی دلہن کی طرح تیار ہوکر گھونگھٹ بھی نکالے ہوئی تھیں.

اس منفرد تقریب میں دلہا بھی اپنی دلہن سے پیچھے نہیں رہے اور پاکستان کی روایتی شیروانی زیب تن کیا اور پختون روایت کے مطابق پگڑی بھی پہنی اور پختون تہذیب و تمدن کے تحت شادی کی رسومات ادا کی گئی جب کہ دلہا دلہن کے ساتھیوں نے بھی چینی لباس کے بجائے پاکستانی شلوار قمیض اور واسکٹ پہن رکھے تھے.

چینی دلہا دلہن پاکستان میں سی پیک منصوبے پر کام کر رہے ہیں جہاں دونوں کے درمیان پروان چڑھتی رفاقت بلآ خر عمر بھر کے لیے جیون ساتھی کے رشتے میں تبدیل ہوگیا اس موقع پر دلہا دلہن نہایت پُر مسرت نظر آ رہے تھے اور شادی کے یادگار لمحات کو مشرقی رنگ دے کر تقریب کو سب سے الگ بنادیا.

خیال رہے اس قبل 2012 میں ایک چینی جوڑے کی شادی خالص پاکستانی انداز میں اسلام آباد مین منعقد ہوئی تھی جس میں دلہا دلہن اور ان کے والدین اور تمام رشتہ دار و احباب پاکستانی لباس زیب تن کیئے ہوئے تھے اور اسٹیج سے لے کر رسومات تک سب میں پاکستانی رنگ نمایاں تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top