site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

پاکستان بھی عالمی ہیکرز کے سائبر حملے کی زد میں

اسلام آباد: عالمی ہیکرز نے پاکستانی کمپیوٹرز پر بھی قبضہ کرنا شروع کردیا ہے، معروف انشورنس کمپنی اسٹیٹ لائف ہیکنگ برائے تاوان کا پہلاشکار بن گئی۔ جس کے بعد سائبرکرائم سکیورٹی ماہرین نے الرٹ جاری کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق عالمی کمپیوٹرز ہیکرز نے پاکستان میں بھی کلک کردیا، تاوان کیلئے اسٹیٹ لائف کے کمپیوٹرز کی لائف کا کنٹرول سنبھال لیا، پاکستان میں اسٹیٹ لائف کا ادارہ کمپیوٹرز اغواکاروں کا پہلاشکار بن گیا۔

اسٹیٹ لائف نے ملازمین کو کمپیوٹرز استعمال سے متعلق الرٹ جاری کرتے ہوئے کمپیوٹر آن نہ کرنے کی ہدایت کردی ہے۔


مزید پڑھیں : سائبرحملے: حکومت سیکیورٹی کمیٹی تشکیل دے، ماہرین


زرائع کے مطابق پاکستان کے کئی اداروں کو سائبر حملوں کی اطلاعات ہیں، تین معروف اسپتال سیمنٹ فیکٹری اور ریفائنری پر بھی سائبر حملوں میں متاثر ہوئے۔

دوسری جانب سائبر سیکیورٹی ماہر عبد القادر نے حکومت سے عالمی ہیکرز کے حملے کا نوٹس لینے اور فوری طور پر ایک سائبر انسیڈنٹ رسپانس کمیٹی کی تشکیل کا مطالبہ کردیا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں ہیکر ز کی جانب سے  پوری دنیا کے ڈیڑھ سو ملکوں پر سائبر حملہ ہوا تھا، جس کے نتیجے میں ہزاروں کمپیوٹرز کو ہیک کر کے تاوان کا مطالبہ کیا تھا، سائبر حملے میں دو لاکھ سے زائد کمپیوٹر متاثر ہوئے تھے۔

سائبر حملے سے بچنے کیلیے بھارت بھر میں سیکڑوں اے ٹی ایمز بند کردیئے گئے تھے جبکہ ریزر بینک آف انڈیا نے بینکوں کو سافٹ ویئراپ ڈیٹ کرنے کے احکامات جاری کئے گئے تھے۔


مزید پڑھیں : امریکا سمیت مختلف ممالک میں تاوان کے لیے سائبر حملہ


ماہرین نے خدشہ ظاہر کیا تھا کہ سائبر حملوں کے پیچھے شمالی کوریا کا گروپ لازارس ملوث ہوسکتا ہے۔

وانا کرائی وائرس کا کوڈ شمالی کوریا کے ماہرین نے تیار کیا ہے، سائمن ٹیک اور دوسری کمپنیاں شمالی کوریا کے لازارس گروپ کے سائبر حملوں میں ملوث ہونے کا جائزہ لے رہے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top