site
stats
عالمی خبریں

کیلیفورنیا، اسکول میں فائرنگ، 3 افراد جاں بحق، پولیس کے ہاتھوں ملزم ہلاک

کیلیفورنیا : امریکی ریاست کیلیفورنیا کے اسکول میں فائرنگ سے 3 افراد جاں بحق اور دو طالب علم زخمی ہو گئے ہیں جب پولیس نے جوابی کارروائی میں ملزم کو ہلاک کردیا.

تفصیلات کے مطابق فائرنگ کا واقع صبح اس وقت پیش آیا جب طالب علم اسکول پہنچ رہے تھے اس دوران نا معلوم شخص نے اسکول میں داخل ہو کر اندھا دھند فائرنگ کردی.

بین الاقوامی خبر ایجنسی کے مطابق نا معلوم ملزم کی فائرنگ سے تین افراد لقمہ اجل بن گئے جب دو بچے زخمی ہوگئے جنہیں قریبی اسپتال منتقل کیا گیا جہاں زخمیوں کو طبی امداد دی جا رہی ہے.

فائرنگ کی اطلاع ملتے ہی پولیس نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر علاقہ کا محاصرہ کرلیا اور جوابی کارروائی کرتے ہوئے ملزم کو ہلاک کردیا تاہم اب تک ملزم کی شناخت نہیں ہو سکی ہے

پولیس حکام کی جانب سے اسکول کی تلاشی کا عمل جاری ہے جب کہ واقعہ کی اطلاع ملتے ہی والدین کی بڑی تعداد اسکول پہنچ چکی ہے جنہیں اسکول انتظامیہ کی جانب سے معلومات فراہم کی جا رہی ہیں.

علاقائی انتظامیہ جاں بحق اور زخمی ہونے والے افراد سے متعلق کسی بھی قسم کی معلومات دینے سے گریزاں نظر آتی ہے جب کہ تاحال پولیس کی فائرنگ سے ہلاک ہونے والے ملزم کی شناخت بھی ظاہر نہیں کی گئی ہے.

خیال رہے چند ماہ قبل کیلیفورنیا میں ہی ایک اسکول میں فائرنگ کا واقعہ پیش آ چکا ہے جس میں 8 سالہ طالب علم سمیت 3 افراد جاں بحق ہو گئے تھے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top