site
stats
انٹرٹینمںٹ

تاریخی فلم پدما وتی کیخلاف بھارت میں ہنگامے پھوٹ پڑے

ممبئی : بھارت کی متنازع ترین فلم پدماوتی کو ریلیز سے قبل ہی مشکلات کا سامنا ہے، فلم کیخلاف کئی بھارتی شہروں میں ہندو انتہا پسندوں نے شدید احتجاج کیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارت میں انتہا پسندی کھل کر سامنے آگئی، مسلمانوں ،عیسائیوں سمیت مختلف مذاہب کے لوگوں پرستم ڈھانے کے بعد اب ہندو انتہا پسندی نے فن اور فنکاروں کو بھی اپنی لپیٹ میں لے لیا۔

بالی ووڈ کی تاریخ پر مبنی فلم پدما وتی کیخلاف کئی بھارتی شہروں میں احتجاج پھوٹ پڑے، بھارت میں ہندو انتہاء پسندی کا عفریت فن اور فنکاروں کو بھی نگلنے کو تیار بیٹھا ہے۔

بالی ووڈ فلم پدماوتی کے ریلیز ہونے سے پہلے ہی بھارت میں احتجاج شروع ہوگیا، فلم پر پابندی کا مطالبہ کرنے والے مشتعل مظاہرین کا کہنا ہے کہ فلم میں تاریخی حقائق کو مسخ کیا گیا ہے، فلم ساز سنجےلیلا بھنسالی نے حقائق اور تاریخ کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کی ہے جسے ہم کسی صورت برداشت نہیں کرینگے۔

اس سے قبل فلم پدما وتی کے ڈائریکٹر سنجےلیلا بھنسالی پر قاتلانہ حملہ بھی کیا گیا تھا، ریاست مہاراشٹرا کے شہر کولہا پور میں انتہا پسند ہندوؤں نے فلم کے سیٹ پر حملہ کرکےاسے آگ لگا دی تھی۔

گجرات کے سابق وزیراعلیٰ شنکر سنگھ نے دھمکی دی ہے کہ اگر فلم کو نمائش کی اجازت دی گئی تو فسادات پھوٹ پڑینگے اور حالات انتظامیہ کے قابو سے باہر ہو جائیں گے۔


مزید پڑھیں: فلم پدماوتی کی تاریخی کہانی پر ایک نظر


فلم کا ٹریلر

 فلم پدماوتی میں شاہدکپور، رنویرسنگھ ، دپیکا پڈوکون شامل ہیں، فلم یکم دسمبر کو نمائش کے لئے پیش کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top