site
stats
عالمی خبریں

ڈونلڈٹرمپ کی فون کالز ٹیپ ہونےکےثبوت نہیں ‘ جیمزکومی

واشنگٹن : ایف بی آئی کےسربراہ کا کہناہےکہ ان کےادارے کےپاس ایسے کوئی شواہد نہیں جس سے ثابت ہوکہ براک اوما نے ڈونلڈٹرمپ کےفون ٹیپ کیے۔

تفصیلات کےمطابق ایف بی آئی کےسربراہ جیمزکومی نےکانگریس کی انٹیلی جنس کمیٹی کے سامنے بریفنگ دیتے ہوئےکہاکہ ان کے ادارے کے پاس ایسے کوئی ثبوت نہیں جن سے یہ ثابت ہوکہ سابق صدر براک اوباما نے امریکی صدر ڈونلڈٹرمپ کی کالز ٹیپ کیں۔

جمیزکومی کا کہناتھاکہ ایف آئی اے تحقیقات کررہاہےکہ گزشتہ سال ہونے والے صدارتی انتخابات میں روس کی جانب سے ہیکنگ کی گئی یا نہیں کی گئی۔

مزید پڑھیں:ڈونلڈٹرمپ کا اوباماپرفون ٹیپ کرنے کاالزام

خیال رہےکہ کانگریس کی انٹیلیجنس کمیٹی کے سامنےایف بی آئی کے ڈائریکٹر جیمز کومی اور این ایس اے کے ایڈمرل مائیک راجرز پیش ہوئے اور دونوں نےفون ٹیپ کےحوالےسے اپناموقف پیش کیا۔

یاد رہےکہ رواں ماہ کے آغاز پر امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نےسابق امریکی صدر براک اوباما پرصدارتی مہم کےدوران فون کالزٹیب کرنے کا الزام لگایا تھاتاہم اوباما کےترجمان کی جانب سے ان الزامات کی تردید کی گئی تھی۔

مزید پڑھیں:اوباما نےمیرے اور انجیلا مرکل کے فون ٹیپ کیے‘ ڈونلڈ ٹرمپ

واضح رہےکہ دوروز قبل امریکی صدرڈونلڈ ٹرمپ کاکہناتھاکہ اوباما انتظامیہ کی جانب سےمیرے اور جرمن چانسلر انجیلا مرکل کے فون ٹیب کیے گئےتھے۔

Print Friendly

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ [email protected] اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top