site
stats
انٹرٹینمںٹ

کوک اسٹوڈیو کے10ویں سیزن کا آغاز ہوگیا

کراچی : پاکستان کے سب سے بہترین میوزک پلیٹ فارم کوک اسٹوڈیو کے دس ویں سیزن کا اغاز ہوگیا۔

کراچی میں پاکستان کے سب سے بہترین میوزک پلیٹ فارم کوک اسٹوڈیو کے دس ویں سیزن کی رنگارنگ افتتاحی تقریب کا انعقاد کیا گیا ، تقریب میں صف اول کے گلوکار اور موسیقاروں نے شرکت کی۔

کوک اسٹوڈیو دنیا کے ایک سو پچاس سے زائد ممالک میں پاکستانی کلچر پھیلانے والا سفیر کا کردار ادا کررہا ہے، کوک اسٹوڈیو کے زریعے نئے اور ابھرتے ٹیلنٹ کو روشناس کرایا جاتا ہے۔

کوک اسٹوڈیو کے دس ویں ایڈیشن میں سترویں جشن آزادی کی مناسبت سے میوزک انڈسٹری کے نامور شخصیات کو خراج عقیدت پیش کرے گا، جنہوں نے میوزک انڈسٹری کو نمایاں مقام تک پہنچایا۔

سیزن 10 کی پہلی قسط میں ‘رنجش ہی صحیح ‘گانے میں گلوکار علی سیٹھی نے مہدی حسن کو خراج عقیدت پیش کیا ہے۔ اسی قسط کے دیگر گانوں میں احمد جہانزیب اور شفقت امانت علی خان کی جانب سے ‘اللہ اکبر ‘کے نام سے کلام بھی شامل ہے۔

اس کے علاوہ حنا نصر اللہ اور امانت علی کی جانب سے ‘چھا رہی ہے کالی گھٹا ‘جبکہ مومنہ مستحسن اور دانیال ظفر کی جانب سے ‘منتظر ‘گانا بھی موجود ہے۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوے کوکا کولا پاکستان کے جنرل منیجر رضوان یو خان نے کہا کہ کوک اسٹوڈیو نے پاکستانی میوزک کی بحالی کی ذمہ داری اس وقت اٹھائی، جب انڈسٹری مشکل حالات سے دوچار تھی، کوک اسٹوڈیو میوزک کلچر کی بحالی کے لئے پر عزم ہے اور نئے دس ویں سیزن میں مزید جدت سامنے آئیں گی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top