site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

اپنے خون سے ذاتی بجلی پیدا کریں

دنیا جیسے جیسے آگے بڑھ رہی ہے ویسے ویسے بجلی بنانے کے نئے نئے طریقے دریافت ہو رہے ہیں۔ حال ہی میں چینی سائنسدانوں نے انسانی خون کی روانی سے بھی بجلی تیار کرنے کا طریقہ ایجاد کرلیا۔

چین کی فیوڈن یونیورسٹی کے ماہرین نے ایک ایسا ننھا سا پاور جنریٹر ایجاد کرلیا ہے جو رگوں میں دوڑنے والے خون کی حرکت اور توانائی سے بجلی بنا سکتا ہے۔

مزید پڑھیں: انسانی آنسو بجلی کی پیداوار میں مدد گار

لیکن گھبرانے کی بات نہیں، یہ ڈیوائس آپ کے جسم کی کسی رگ میں داخل ہو کر بجلی نہیں بنائے گی، بلکہ یہ جلد کے اوپر ہی کسی فعال رگ سے منسلک کی جائے گی اور اس کے بعد یہ اس رگ میں بہنے والے خون کی حرارت اور توانائی سے بجلی پیدا کرے گی۔

ماہرہن کا کہنا ہے کہ یہ وہی آئیڈیا ہے جس کے ذریعے ہم ہوا کی توانائی (ونڈ پاور) یا پانی کی لہروں کی توانائی (ہائیڈرو پاور) سے بجلی بناتے ہیں۔

یہ بجلی اتنی ہوگی کہ نہ صرف آپ کا موبائل چارج کرسکے گی بلکہ آپ کے ذاتی طبی آلات جیسے دل کے اندر نصب کیا جانے والے پیس میکر وغیرہ کو بھی بجلی فراہم کرسکے گی۔

مزید پڑھیں: موبائل فون چارج کرنے کے لیے ذاتی بجلی تیار کریں

سب سے اچھی بات یہ ہوگی کہ یہ کسی قسم کے خاص حالات، سورج کی روشنی، ہوا یا پانی کی محتاج نہیں ہوگی۔

گویا بہت جلد ہم اپنی ذاتی ضروریات کے لیے ذاتی بجلی بنانے کے بھی قابل ہوسکیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top