site
stats
دہشت گردی

افغانستان، امریکی ڈرون حملے میں 4 افغان طالبان ہلاک

کابل : پاکستان اور افغانستان کے سرحدی علاقے کے نزدیک واقع ایک گھر پر امریکی ڈرون حملے کے نتیجے میں دہشت گردوں کے سرغنہ سمیت 4 جنگجو ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق افغانستان کے صوبے پکتیا میں ہونے والی اس کارروائی میں امریکی ڈرون نے ایک گھر کو نشانہ بنایا گیا جس کے بارے میں کہا جا رہا ہے کہ وہ طالبان کمانڈر کی کمین گاہ تھی اور جہاں سے دہشت گردی کی کارروائیوں کی منصوبہ بندی کی جاتی تھی۔

ذرائع کے مطابق ہلاک ہونے والوں میں طالبان کمانڈر بھی شامل ہے جب کہ اس کے تین دہشت گرد ساتھی بھی ہلاک ہوگئے ہیں جن کی تاحال شناخت نہیں ہو سکی۔

خفیہ ذرائع سے حاصل ہونے والی معلومات کے مطابق یہ افغان طالبان کا ایک مقامی گروہ تھا جسے انٹیلی جنس بنیاد پر کی گئی کارروائی میں ہلاک کی گیا اور دہشت گردوں کے ٹھکانے کو مسمار کردیا گیا۔

خیال رہے کہ جمعرات کو بھی امریکی ڈرون نے افغانستان کے صوبے کنڑ میں ڈرون حملہ کر کے 14 داعش جنگجوؤں کو موت کے گھاٹ اتار دیا تھا جب کہ دہشت گردوں کے ٹھکانوں کو مکمل طور پر تباہ کردیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top