site
stats
انٹرٹینمںٹ

امریکا میں پہلا پاکستانی فلم فیسٹیول

نیویارک: امریکا میں 2 دسمبر سے پہلے پاکستانی فلم فیسٹیول کا انعقاد ہونے جارہا ہے۔ یہ فیسٹیول اقوام متحدہ میں تعینات پاکستان کے مستقل مشن کے زیر اہتمام منعقد کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں اقوام متحدہ پاکستان مشن کے زیر اہتمام پہلا فلم فیسٹیول منعقد کیا جا رہا ہے جس میں اے آر وائی فلمز کے تحت بنائی گئی فلمیں بھی پیش کی جائیں گی۔

نیویارک میں پاکستانی فلم فیسٹول کا آغاز 2 دسمبر سے ہوگا جہاں 3 سے 4 دسمبر تک نمائش میں شامل اے آر وائی کی فلمیں دوبارہ پھر سے، لاہور سے آگے، 3 بہادر اور ہو من جہاں دکھائی جائیں گی۔

اس موقع پر اقوام متحدہ میں پاکستان کی مستقل مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا تھا کہ اس فیسٹیول کا انعقاد پاکستان کا روشن چہرہ پیش کرنے کی کوششوں کا ایک حصہ ہے۔ ’پاکستان کے نوجوان فلم ساز ناقابل یقین حد تک بہترین فلمیں تیار کر رہے ہیں جو ملک میں جاری ثقافتی ترقی میں مددگار ثابت ہو رہی ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ ہم پاکستان میں بنائی گئی چند فلموں کو امریکا لا رہے ہیں تاکہ 193 ممالک کے سفیروں کو یہ دیکھنے کا موقع ملے کہ پاکستان کی شوبز انڈسٹری کیا بنا رہی ہے۔

فیسٹیول میں اے آر وائی فلمز کے علاوہ ایکٹر ان لا اور آسکر ایوارڈ کے لیے نامزد کردہ ماہ میر بھی پیش کی جائے گی۔

دو روزہ فلم فیسٹول نیویارک کی ایشیا سوسائٹی میں منعقد کیا جائے گا۔ فیسٹیول کا ریڈ کارپٹ اقوام متحدہ کے ہیڈ کوارٹر میں ہوگا جہاں مختلف ممالک کے نمائندوں سمیت پاکستانی تارکین وطن، میڈیا اور فلموں کے شائقین افراد شریک ہوں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2017 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top